VEEL GESTELDE VRAGEN

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Het is mogelijk telefonisch te bestellen. Na het aannemen van de bestelling sturen we een orderbevestiging met een betaallink per e-mail

Verzenden jullie gratis?

Vanaf €50,– worden bestellingen gratis verstuurd. Tot €50,– rekenen wij €4,95 verzendkosten. (Nederland)

Hoe stuur ik artikelen retour?

Wil je artikelen ruilen of terugsturen vul dan het  retourformulier in en stuur de artikelen met pakbon of uitgeprint retourformulier  binnen 4 weken na ontvangstdatum naar:
American Base  o.v.v. Webshop
Twibaksdyk 4
8701PP Bolsward
(Let wel even op de retourvoorwaarden)

Via de de track&trace mail kunt uw gemakkelijk een retourlabel aanmaken voor 5,95.

Ik heb een verkeerde maat besteld en wil graag een andere maat bestellen?

Stuur het artikel naar ons terug met de pakbon en vul het retourformulier in op onze site. Daar kun je aangeven welke maat je wilt ontvangen en we sturen de juiste maat kosteloos naar je op, zodra we het pakket hebben ontvangen.
Het terugzenden naar ons is voor je eigen rekening.

Ik heb een artikel defect ontvangen?

Heb je een artikel defect ontvangen, neem dan even contact met ons op.
We sturen je dan even een verzendetiket die je kan uitprinten en op de doos kan plakken. Vul het retourformulier in en daarna kan je het pakket kosteloos afgeven op een postnl punt. Heb je aangegeven dat je het aankoopbedrag terug wilt ontvangen, dan zullen we eventuele verzendkosten ook vergoeden.
Mocht een artikel niet defect zijn, bijvoorbeeld door dat een batterij verkeerd om in een zaklamp zit, dan word de retourzending naar ons niet vergoed en zal er 7,50 ingehouden worden op de terugbetaling.

 

Hoe kan ik betalen via de webshop?

Al onze betalingen gaan via Mollie. Dit zul je dan ook in het betaalscherm zien staan. Je kunt bij ons met Ideal, Paypal, Applepay of met Creditcard betalen.

Door mij besteld artikel is kapot gegaan. Wat nu?

Neem dan altijd contact op via het contactformulier. Duidelijke omschrijving van de klacht en geef het bestelnummer/artikelnummer door

Wij nemen hierna contact met je op.

Ik wil een artikel bestellen, maar mijn maat staat er er niet bij of is niet op voorraad?

Bij vragen over niet beschikbare maten een artikel kun je altijd even bellen met de winkel op 0515-577003 of even contact opnemen via het contactformulier

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Al onze pakketten worden verzonden met PostNL. Bent u op de bezorgdag niet thuis, dan gaat het pakket naar een pakketpunt van PostNL. Via Postnl ontvangt uw ook een track &trace mail, waarin uw het pakket rechtstreeks naar een pakketpunt kunt laten bezorgen. Van deze optie kan gebruik worden gemaakt als het pakket is gearriveerd op het distributiecentrum van Postnl. (vaak s'avonds of de volgende dag)

Wat is de levertijd?

Als een product op voorraad is en u heeft betaald voor 17:00. Dan gaat de bestelling dezelfde dag nog naar postnl (op winkeldagen). Na 17:00 en in het weekend word de bestelling de eerstvolgende winkeldag verzonden (dinsdag t/m zaterdag).

Hoe lang duurt het voordat mijn aankoopbedrag teruggestort wordt?

Als we je pakket hebben ontvangen en gecontroleerd word je aankoopbedrag inclusief verzendkosten heenzending zo snel mogelijk terug betaald. Maximaal 7 dagen. Als je een gedeelte van een bestelling terugstuurt dan krijg je de verzend kosten niet vergoedt. Kom je door het terugsturen van artikelen onder een bestelling van €50,– waarde, dan word er €4,95 portokosten verrekend met het terug te ontvangen bedrag.

Scroll naar boven